A Fűke paletta legkisebb tagja, mely igazi horgászcsónak, minden vízen jól használható. Kis mérete ellenére kényelmet és biztonságot nyújt. Természetesen ez a változat is légkamrákkal felszerelt. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható. A hajó üvegszál erősítésű kompozit, mely a korábbi fahajókkal szemben könnyebb ápolást, hosszabb élettartamot és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
A Fűke paletta legkisebb tagja, mely igazi horgászcsónak, minden vízen jól használható. Kis mérete ellenére kényelmet és biztonságot nyújt. Természetesen ez a változat is légkamrákkal felszerelt. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható. A hajó üvegszál erősítésű kompozit, mely a korábbi fahajókkal szemben könnyebb ápolást, hosszabb élettartamot és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
A Fűke horgászcsónak paletta középső tagja. A klasszikus falécekkel palánkolt balatoni csónakhoz hasonló a test kiképzése, mely nagy szilárdságú üvegszál erősítésű polieszter kompozitból készült, így a csónak stabilitása nagyon jó. A csónak alján végigfutó gerinc, a skeg megkönnyíti a csónak irányítását, és nagy oldalszélben is megakadályozza az oldalra sodródást. A műanyag test könnyebb ápolást, hosszabb élettartamot és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
Mérete lehetővé teszi több személy utazását, illetve felszerelésének tárolását. Ez a változat is légkamrákkal felszerelt, dupla fenekű modell, igény esetén a légkamrákat zárható, légmentes rekeszekké tudjuk alakítani, mely a felszerelések biztonságos tárolására szolgálhat. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható. A csónakra elektromos és benzin motor is felszerelhető.
A Fűke horgászcsónak paletta középső tagja. A klasszikus falécekkel palánkolt balatoni csónakhoz hasonló a test kiképzése, mely nagy szilárdságú üvegszál erősítésű polieszter kompozitból készült, így a csónak stabilitása nagyon jó. A csónak alján végigfutó gerinc, a skeg megkönnyíti a csónak irányítását, és nagy oldalszélben is megakadályozza az oldalra sodródást. A műanyag test könnyebb ápolást, hosszabb élettartamot és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
Mérete lehetővé teszi több személy utazását, illetve felszerelésének tárolását. Ez a változat is légkamrákkal felszerelt, dupla fenekű modell, igény esetén a légkamrákat zárható, légmentes rekeszekké tudjuk alakítani, mely a felszerelések biztonságos tárolására szolgálhat. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható. A csónakra elektromos és benzin motor is felszerelhető.
A Fűke horgászcsónak paletta legnagyobb tagja. Többi horgászcsónakunkhoz hasonlóan nagy szilárdságú üvegszál erősítésű polieszter kompozitból készült. A klasszikus falécekkel palánkolt balatoni csónakhoz hasonló a test kiképzése, mely nagyon jó stabilitást biztosít. A csónak alján végigfutó gerinc, a skeg megkönnyíti a csónak irányítását, és nagy oldalszélben is megakadályozza az oldalra sodródást. A műanyag test könnyebb ápolást, nagyobb élettartamot, és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
Mérete lehetővé teszi akár öt személy kényelmes utazását. A hajón fartükör is kialakításra került, így akár 25 Le-s motor is felszerelhető, de már sokkal kisebb motor is siklásba hozza a teste. Ez a változat is légkamrákkal felszerelt, dupla fenekű modell, igény esetén a légkamrákat zárható, légmentes rekeszekké tudjuk alakítani, mely a felszerelések biztonságos tárolására szolgálhat. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható.
A Fűke horgászcsónak paletta legnagyobb tagja. Többi horgászcsónakunkhoz hasonlóan nagy szilárdságú üvegszál erősítésű polieszter kompozitból készült. A klasszikus falécekkel palánkolt balatoni csónakhoz hasonló a test kiképzése, mely nagyon jó stabilitást biztosít. A csónak alján végigfutó gerinc, a skeg megkönnyíti a csónak irányítását, és nagy oldalszélben is megakadályozza az oldalra sodródást. A műanyag test könnyebb ápolást, nagyobb élettartamot, és az esetleges javítások olcsóbb elvégzését teszik lehetővé.
Mérete lehetővé teszi akár öt személy kényelmes utazását. A hajón fartükör is kialakításra került, így akár 25 Le-s motor is felszerelhető, de már sokkal kisebb motor is siklásba hozza a teste. Ez a változat is légkamrákkal felszerelt, dupla fenekű modell, igény esetén a légkamrákat zárható, légmentes rekeszekké tudjuk alakítani, mely a felszerelések biztonságos tárolására szolgálhat. A hajó alja úgy lett kialakítva, hogy trepni (lábrács) használat nem szükségszerű, mivel így a csónak belülről könnyebben tisztítható.